Obchodní podmínky
Balné a poštovné
1) Balné - ve všech případech 0,- Kč.
2) Poštovné - Česká pošta, platba bankou 70,- Kč (data pro bankovní převod jsou zaslány zákazníkovi e-mailem).
3) Poštovné - Česká pošta, dobírka 90,- Kč
Balíčky posílám přes Balíkovnu.
Obchodní a dodací podmínky
Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu Kosmetika Oriflame se řídí platnou legislativou, dále se řídí níže uvedeným nákupním řádem a v neposlední řadě se řídí dobrými mravy.
Provozovatel internetového obchodu Kosmetika Oriflame je Langošák s.r.o., IČO: 07237537, DIČ: neplátce DPH, se sídlem tř. E. Beneše 1551, 500 12 Hradec Králové, podnikající na základě zápisu v obchodním rejstříku vedená u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C vložka 44233.
Objednání zboží
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu, zákazník má možnost vytisknout si objednávku. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu mě kontaktujte.
Způsob platby
Bankovní převod – zákazník provede platbu na účet internetového obchodu Kosmetika Oriflame (účet vedený u Raiffeisen Bank a.s., číslo účtu: 72375370/5500, poznámka pro příjemce: Vaše jméno). Po připsání částky na účet bude zboží neprodleně odesláno zákazníkovi na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce. Zákazník bude informován emailem o odeslání zboží a podacím číslu balíku.
Dobírka - zákazníkovi se balík odešle na dobírku obvykle v pracovní dny do 72 hodin po objednání zboží
Zpracování objednávky
V případě nejasností má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce, právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.
Dodání zboží
Zboží se odesílá v pracovní dny do 72 hodin od připsání platby na účet nebo při zvolení dobírky v pracovní dny do 72 hodin od podání objednávky. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to vždy písemně emailem.
Způsob doručení
Zákazníkem objednané zboží zasílám prostřednictvím Balíkovny po celé ČR. U objednávek si účtuji tzv. poštovné (viz Balné a poštovné). Zboží expeduji každý pracovní den.
Převzetí zboží
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu..
Možnost vrácení zboží bez udání důvodu
U zboží nakoupeného prostřednictvím tohoto e-shopu má zákazník (spotřebitel) právo do 14 dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno či jinak znehodnoceno. Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka (nejpozději do 30 dnů) odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu, či jinak na základě vzájemné dohody.
Záruky a reklamace
Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Nedílnou součást záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Pokud by záruční podmínky výrobce zasahovaly do práv spotřebitele, jsou pro spotřebitele závazné pouze v rozsahu nezhoršujícím zákonný standard spotřebitelských práv. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě Kosmetika Oriflame - Šárka Kupková, čehož důkazem je zejména daňový doklad – faktura.
Reklamace, kterou uplatňuje zákazník (spotřebitel)
bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že prodávaná věc je při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Pokud není věc při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, má kupující práva na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího výměnou věci. Není-li takový postup možný (nelze-li splnit požadavek kupujícího) může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud se neprokáže opak nebo to neodporuje povaze věci.
Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady).
Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Uplatnění reklamace
Zákazník nejdříve zašle emailem písemný podnět k reklamaci provozovateli eshop Kosmetika Oriflame, následně odešle zboží na adresu provozovny internetového obchodu spolu s popisem závady, opisem (kopií) daňového dokladu – faktury a zpáteční adresou. Po vyřízení reklamace Vám bude zboží zasláno zpět.
Ochrana osobních údajů
S osobními údaji nakládám v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřebu a nejsou poskytovány třetím stranám. Osobní údaje jsou dle zákona zabezpečeny a jsou použity pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
Pokud máte v jakémkoli aspektu našeho provozního řádu nejasnosti, pochybnosti či Vám některá jeho část nevyhovuje, kontaktujte mně. Vždy se snažím vyjít zákazníkovi maximálně vstříc v zájmu jeho spokojenosti!
Mimosoudní vyřízení sporů
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím e-mailu kupkova83@seznam.cz, přičemž informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na e-mailovou adresu, z níž byla stížnost odeslána.
V případě nesouhlasu s postupem vyřízení stížnosti je možné řešit spor prostřednictvím ČOI na adrese https://adr.coi.cz/cs
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin